Hollandse gezelligheid - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mieke en Bjorn de Wit - Robroek - WaarBenJij.nu Hollandse gezelligheid - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mieke en Bjorn de Wit - Robroek - WaarBenJij.nu

Hollandse gezelligheid

Blijf op de hoogte en volg Mieke en Bjorn

18 November 2012 | Nederland, Utrecht

Bjorn was weer een tijdje in Nederland en twee weken geleden voegde ik mij daar voor een weekendje bij hem. Naast de halfjaarlijkse controle bij de opticien heb ik dit proberen te combineren met afspreken met zoveel mogelijk mensen. Een heerlijk maar slopend weekend dus, waarbij het meestal zo gezellig was dat we compleet vergaten fotografisch bewijsmateriaal voor de website vast te leggen. Om geen tijd te verliezen reisde ik linea recta van Genève airport naar café Ledig Erf. Toen ik daar tegen half elf ‘s avonds aankwam zaten de stemming en het bier er al aardig in bij de aanwezigen. Dat was nog eens ouderwets doorzakken met Nora, Kasper, Roeland, Chiel, Diederik, Wouter, Tijn en Hans. De volgende dag naar de stad (winkelen is echt veel efficienter als je de winkels kent!), waar Bjorn zich een chique pak heeft laten laten aanmeten voor de promotie waar hij binnenkort moet opponeren. ‘s Middags ging ik naar Zeist om Rashmi, Alex en vooral natuurlijk de pasgeboren Mia te bezoeken. De tijd vloog voorbij, maar Mia gaf aan dat ze honger had en dat het de hoogste tijd voor mij was om te vertrekken. Van daaruit rechtstreeks door naar de knusse woonboot van AJ en Jozé voor een gezellige avond met behalve de gastheer en –dame zelve (en Spoednik), ook met Jean en Floor, Annemarie en Peter, Bianca, Joost, Rob en Bart. Zondag reden we naar Den Bosch om Barbara, Toeno en Thijm op te zoeken in hun nieuwe huis. Daar werden we verwend met nog meer gezelligheid, lunch en marsepein en af en toe een lachje van Thijm. Gelukkig hield het eindelijk op met regenen voor een stadswandeling door het centrum. Daarna door naar Amersfoort, waar ik mocht aanschuiven bij Froukje, Ronald, Wietse en Marte voor de avondmaaltijd. Wederom zeer gezellig en natuurlijk te kort! Na ook de derde korte nacht op rij was Bjorn maandag zo lief om me de eerste trein en bus naar Schiphol te besparen door me af te zetten op het vliegveld. Om tien uur kwam ik aan op mijn werk en leek het wel alsof het hele weekend een droom was geweest.

Bjorn kwam afgelopen week terug naar Lausanne. Toen hebben we aan een stuk de schade ingehaald van drie gemiste afleveringen Boer Zoekt Vrouw. Nou dachten wij al dat het écht niet leuk is in Disneyland Parijs, dat het er zó ongezellig was hadden wij nooit kunnen vermoeden…

Dit weekend waren we in Interlaken. Het was schitterend weer hoog in de bergen, waar de sneeuw langzaam begint te verzamelen. Vanuit Grindelwald namen we de tandradbahn omhoog naar Kleine Scheidegg. Daar hadden we fantastisch uitzicht op de Eiger (3970m), Mönch (4107m) en Jungfrau (4158m)!

  • 18 November 2012 - 22:08

    Joze:

    Erg gezellig dat we van jullie aanwezigheid hebben mogen genieten!
    tot de volgende keer, Joze

  • 19 November 2012 - 20:32

    Emmie:

    Hoe kan het nou dat hier nog geen grapje van Jan staat oveer de/het kleine Scheidegg?

  • 20 November 2012 - 09:22

    Bjorn:

    Nou Jan, de spanning stijgt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mieke en Bjorn

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 120136

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Zwitserland

Landen bezocht: