Onze laatste winter in Lausanne - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Mieke en Bjorn de Wit - Robroek - WaarBenJij.nu Onze laatste winter in Lausanne - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Mieke en Bjorn de Wit - Robroek - WaarBenJij.nu

Onze laatste winter in Lausanne

Blijf op de hoogte en volg Mieke en Bjorn

04 Maart 2017 | Zwitserland, Lausanne

Het is weer een tijdje stil geweest op onze blog. Dat komt omdat we ons langzaam op aan het maken zijn voor ons vertrek uit Lausanne en onze verhuizing naar Engeland. Inmiddels zitten we al flink tussen de dozen, volgende week komen de verhuizers al onze spullen ophalen. Dan moeten we het huis van top tot teen schoon schrobben om het in perfecte staat over te leveren aan de volgende huurder. We hebben inmiddels een leuk huisje in Winchester gevonden en Bjorn begint per 20 maart met zijn nieuwe baan in Southampton. Mieke blijft hier nog tot eind april om haar project af te maken.

Naast al het geregel en inpakken hebben we ook nog kunnen genieten van onze laatste winter hier. Hier volgt een kort (foto)verslag:

- Joris was begin december voor een meeting in Lausanne. Gelukkig was er tijd voor een wandeling in de Jura met stralend weer: de Alpen toonden zich in vol ornaat.

- Vóór de kerstmaaltijd bij de familie de Wit werd er weer pittig getrimd tijdens het inmiddels traditionele rondje op de Brunssumerheide.

- Met oud&nieuw zaten we met vrienden in een huisje in De Gresonay vallei, een zijtak van de Aostavallei in Italie.

- Ook Mieke liet zich dit jaar verleiden tot een snowrace, de Weisshorntrail in Arosa: 16 km door sneeuw, 900m bergop, -10 graden bij de start...afzien!

- Mooie sneeuwwandelingen in de Jura en bij Leysin.

• 04 Maart 2017 - 20:49

Jan De Wit:

Toch ook wel het moment om - met weemoed - terug te kijken op jullie prachtige jaren in Zwitserland.
    Wij zullen in elk geval jullie enthousiaste verhalen over jullie verblijf daar en de prachtige natuur missen.
    Oh ja, en ook de Zwitserse stinkieës.
    Jan

• 04 Maart 2017 - 21:09

Joris:

Vooruit ik zal het nog één keer zeggen: wat een schitterende foto's weer! Veel succes met de verhuizing.

• 05 Maart 2017 - 00:12

Marian:

Oh wow, nog zo'n mooie plek om te wonen! Succes met verhuizen en wennen in een nieuw land! Groetjes! Marian

• 05 Maart 2017 - 08:32

Bianca:

Door jullie verhalen & foto's zaten we regelmatig in Zwitserland tussen die prachtige bergen! Bedankt daarvoor. En nu heel veel succes met verhuizing. Groetjes Bianca

• 05 Maart 2017 - 13:12

Ag :

Ook ik bedank jullie voor de leuke verhalen en prachtige foto´s.
    Ik hoop dat jullie in Engeland kunnen wennen en er een goede tijd tegemoet gaan. (Voor mezelf hoop ik weer mooie foto´s van een hele andere natuur te zien.)
    Sterkte met verhuizen.
    Kus van Ag

• 06 Maart 2017 - 09:15

Boudewijn:

Ze hebben in de UK wel bog runs and bog crawls. Ook afzien.

• 06 Maart 2017 - 11:53

Nel De Wit:

Succes met de verhuizing. Hopelijk houden jullie dit blog aa, want ik lees het graag. Veel groeten van Mejon en mij.

• 06 Maart 2017 - 11:54

Nel:

aa = aan

• 06 Maart 2017 - 15:40

Emmie:

Ik zie dat ik een nieuw hardloopjasje moet kopen, fluoriserende kleding is blijkbaar weer helemaal hip!